Infrastructuur - Networking

  • Installatie van IT netwerken (Exchange Server, Terminal Server, Citrix Server, ...)
  • Opzetten van IT projecten samen met de interne IT verantwoordelijke
  • Totaal onderhoud van het informatica gebeuren

Team

De networking divisie van Trustteam stelt u een team van 35 mensen ter beschikking dat iedere dag paraat staat om uw organisatie vooruit te helpen.

Support

U kan ons vlot bereiken en u wordt snel geholpen. Telefonisch, via schermovername of ter plaatse zullen we uw IT problemen snel en kordaat proberen oplossen.
Via onze web-portaal kan u eveneens uw vragen/problemen opvolgen.

Netwerk infrastructuur

Continuïteit van uw informatica systeem kan maar verzekerd worden als hiervoor een gestructureerde netwerk infrastructuur wordt opgebouwd
Trustteam zorgt voor een perfecte analyse, levering en installatie van uw IT netwerk.

Wij denken met u mee

Een degelijk en professioneel advies is wat u van Trustteam mag verwachten.

Als ICT-partner weten we als geen ander welke noodzaken bedrijven op vandaag ervaren en hoe deze moeten aangepakt worden.

Dankzij een doorgedreven kennis in bedrijsprocessen, nieuwe technologiëen en produkten heeft Trustteam de juiste ingrediënten in huis.

Trustteam is dan ook de geschikte partij om u van degelijk advies en begeleiding te dienen. Dit advies wordt in alle stappen van het proces geïmplementeerd door te luisteren en de juiste actie te ondernemen.

Netwerk- en security audits

Uw bedrijf beschikt over tal van vertrouwelijke informatie die zowel binnen als buiten het bedrijf beschermd moet worden. Bestaande beveiligingssystemen kunnen in veel gevallen omzeild worden waardoor uw netwerk onderhevig is aan ongewenste risico's en bedreigingen.

Daarnaast is uw netwerk cruciaal met het oog op een snelle en betrouwbare gegevensuitwisseling. Downtime of zelfs een te lage performantie kunnen u handenvol geld kosten.

Trustteam kan via een uitgebreide Security Audit de gevaren, lekken en kwetsbaarheden aan het licht brengen en geeft een goed beeld van de echte bedreigingen waarmee u te maken kunt krijgen.

  • In welke mate kunnen onbevoegde gebruikers zich via het Internet toegang verschaffen tot uw netwerk?
  • Zijn de verschillende componenten in uw netwerk voorzien van de meest recente security upgrades en patches?
  • In welke mate hebben interne gebruikers toegang tot vertrouwelijke documenten en informatie?
  • Wat zijn gekende kwetsbaarheden en in welke mate werd hiermee rekening gehouden bij de implementatie van nieuwe technologieën?
  • ...

Voldoet uw netwerk nog aan uw verwachtingen? Is het klaar voor de uitdagingen van de komende jaren? Met een netwerkaudit wordt uw netwerkinfrastructuur volledig in kaart gebracht en met een objectieve blik geëvalueerd door onze specialisten. Knelpunten worden onderzocht en geanalyseerd:

  • Vooraf wordt samen met u bepaald waar u knelpunten ervaart en wordt de scope van de audit afgebakend. Het volledige netwerk kan in kaart gebracht worden of er wordt gefocust op bepaalde functionele gebieden zoals virtualisatie, e-mail platform, back-up, beveiliging, high-availability, …
  • Vervolgens maakt Trustteam een inventaris van de netwerkcomponenten zoals servers, werkstations, routers, … en beschrijven we hun rol in het netwerk.
  • Nadat het netwerk in kaart gebracht is wordt een rapport opgemaakt waarin de zwakke punten van het netwerk worden beschreven en waarin we voorstellen tot optimalisatie formuleren. De audit is de basis voor de aanpassing van uw netwerk aan de huidige en toekomstige behoeften.

Projecten

Projecten zijn één van de hoekstenen in onze dienstverlening.
Met onze ervaring en know-how binnen de diverse ICT-domeinen kan u erop rekenen dat uw project in goede handen is.
Bij onze aanpak wordt duidelijk dat naast een geslaagd eindresultaat de termijn, budget en gebruiksgemak centraal staan.
Van begin tot eind kan Trustteam u begeleiden bij het uitstippelen en implementeren van uw IT-project.

  • Audit: welke IT-infrastructuur heeft u op vandaag en waar zijn er optimalisaties mogelijk.
  • Sizing en uittekenen configuraties: voorstellen aanpassingen op uw maat, verlangens en budget.
  • Planning & project-management: ervaren projectingenieurs installeren en configureren.
  • Evaluatie: welke invloed hebben de uitgevoerde aanpassingen aan uw infrastructuur.

Voor alle vragen omtrent uw project kan u bij ons terecht op het telefoonnummer 056 23 46 00.

Connect & Work

Is uw bedrijf al in de wolken?

  • U wilt efficiënt werken door u te focussen op de core business van uw KMO?
  • U wilt dat de medewerkers binnen én buiten uw bedrijf gemakkelijk kunnen samenwerken?
  • U wilt een veilige backup van al uw kostbare data?

Ongetwijfeld zal hiervoor een sterke IT-infrastructuur voorzien moeten worden. De kost die een eigen IT-infrastructuur met zich meebrengt, is meestal niet mals. Ook het onderhoud hiervan, brengt vaak kopzorgen met zich mee. Heeft u al eens gedacht aan een oplossing in de cloud?

Trustteam biedt de mogelijkheid om uw IT-omgeving veilig in ons datacenter onder te brengen. Op die manier werkt u in de cloud. U hoeft zelf geen investering te doen en u kunt rekenen op een continu beheer en proactieve monitoring van uw systeem. Met een continue backup tussen onze verschillende datacenters, op verschillende locaties, kan er geen sprake meer zijn van dataverlies. De cloudomgeving bij Trustteam is heel flexibel: uw IT kan gemakkelijk meegroeien met uw bedrijf. Zo hoeft u enkel te betalen waar u vandaag nood aan heeft. Een laatste voordeel van de cloud is dat u altijd en overal kunt werken, zonder problemen. Kortom: voortaan bent u zorgeloos wat IT betreft. U zal met uw IT letterlijk én figuurlijk in de wolken zijn.

Bovendien kunt u zelf bepalen welk aanbod het best bij uw wensen aansluit. Eender wat u kiest: u betaalt een vaste prijs per maand. Heerlijk transparant. Helemaal niet bewolkt.

Neem een kijkje op de site

Trustteam Support

Onze support bestaat uit een vaste groep van 10 personen voor networking en security. Eén of meerdere personen zullen u en uw situatie goed kennen, zodat we in geval van problemen een goede en snelle oplossing kunnen bieden.

Onze support is rechtsreeks bereikbaar via ons algemeen nummer, dus geen gedoe via een afhaaksysteem (druk 1 voor, druk 2 voor, …).

Via ons ticketingsysteem wordt u op de hoogte gehouden van binnenkomende calls, responsetijden en oplossingen.

Onze support is bereikbaar op werkdagen vanaf 8u30 's morgens tot 17u30 's avonds zonder onderbreking. Optioneel kunnen deze uren uitgebreid worden (vanaf 7u00 tot 22u30) en is support op zaterdag en zondag mogelijk.

Met de bedrijven waarmee we samenwerken hebben we steeds een volledige inventarisatie bij ons. Zo’n inventarisatie omvat ook de gegevens van bijvoorbeeld Belgacom, Telenet, uw contactpersoon bij uw software-leverancier, enz …

Technische mensen on-site

Een technische account manager (TAM) zal u worden toegewezen. Er wordt ook een backup TAM voorzien. Het zijn altijd diezelfde personen die bij u langskomen voor onderhoud of installaties. Het grote voordeel is dat deze engineers jullie situatie kennen, jullie manier van werken kennen, weten waar alles staat enz …

Al onze engineers zijn gecertifieerd door de partners waarmee wij samenwerken en zijn door en door ervaren in de aangeboden technologieën.

Support zoals het u het beste past

In regie

U doet ad hoc een beroep op onze diensten voor telefonische, remote of on-site support, zonder dat u een contract hoeft af te sluiten. Onze diensten worden aangerekend à rato van de tijd die door onze medewerkers wordt gepresteerd.

Vaste prijs per maand

Indien gewenst kunt u ook opteren voor een all-in supportcontract voor een vaste prijs per maand met duidelijk afgesproken SLA’s. De interventietijden, openingstijden helpdesk, … worden samen met u vastgelegd en u maakt ongelimiteerd gebruik van onze helpdesk. Ook verplaatsingen en on-site interventies zijn inclusief. U weet dus perfect wat uw IT support maandelijks kost en komt niet voor verrassingen te staan.
Na een doorlichting van uw IT-omgeving en een zicht op uw behoeften en verwachtingen kunnen wij een concreet voorstel uitwerken.

Office 365 ProPlus

What is Shared Computer Activation (SCA) for Office 365 ProPlus?

In September 2014, Microsoft enabled Shared Computer Activation (SCA) mode in Office 365 so that multiple Office 365 ProPlus users can share the same hardware in the following three scenarios:

  • Customer dedicated self-hosted (on-premise)
  • Dedicated third-party hosted
  • Windows Azure environment

What Office versions support Shared Computer Activation?

Shared Computer Activation mode works with enterprise versions of Office 365 (ProPlus and E3).

Benefits of Shared Computer Activation for Office 365 ProPlus

The main outcome of SCA for Office 365 ProPlus is that it gives customers choice and flexibility. SCA allows customers to take advantage of existing Office 365 ProPlus licensing investments when deploying to the cloud.

Customers are able to make a deployment choice between on-premises and any authorized Service Providers' shared datacenter to help lower cloud infrastructure costs by letting Trustteam use your existing Office 365 ProPlus licenses.

You can work with Trustteam to take advantage of SCA for Office 365 ProPlus. Trustteam is an approved SCA for Office 365 ProPlus Program provider, allowing us to deploy your eligible Office 365 ProPlus licenses to your chosen cloud infrastructure solution.

Contact Us

Talk to a Trustteam representative to learn more about Shared Computer Activation.
Email us at sales@trustteam.be or call us at 056 23 46 06