Sharepoint: het zakelijke samenwerkingsplatform voor de onderneming en voor internet

Wat is SharePoint?

Microsoft SharePoint 2010 vergemakkelijkt de samenwerking tussen mensen. Met SharePoint 2010 kunnen uw werknemers websites opzetten waar ze informatie delen met anderen, documenten van begin tot eind beheren en rapporten publiceren waardoor iedereen betere beslissingen kan nemen.

Waarom SharePoint gebruiken?

De functies van SharePoint 2010 zijn op elkaar afgestemd zodat uw bedrijf snel kan inspelen op veranderende bedrijfsbehoeften.

Met SharePoint 2010 kunnen uw werknemers ideeën en expertise delen, oplossingen op maat bieden voor specifieke behoeften en de juiste bedrijfsinformatie vinden om betere beslissingen te kunnen nemen. IT-afdelingen kunnen met SharePoint 2010 de kosten voor training en onderhoud verlagen, tijd en energie besparen en zich richten op hogere bedrijfsprioriteiten.

Ontdek hoe u uw bereik kunt vergroten, uw klanten kunt binden en de omzet kunt verhogen.

Software op maat

Omdat Trustteam met u meedenkt bij het zoeken naar de beste oplossing en deze op maat voor u maakt, bent u verzekerd van een voor uw organisatie optimale oplossing. Dat betekent dat al uw –bedrijfsspecifieke– wensen worden gerealiseerd.

Rendement

U zal merken dat het rendement dat geboekt wordt door het werken met degelijke maatsoftware de kosten van de aanschaf hiervan vaak meerdere malen zal overtreffen.

Snelheid

U werkt immers sneller en hoeft niet steeds meer programma’s aan te schaffen om over dezelfde gebruiksmogelijkheden te kunnen beschikken.

Op maat

Onze maatwerk projecten zijn in opdracht van een onderneming en klantspecifiek. Het kan een uitbreiding of aanvulling zijn op een bestaand programma in uw bedrijf, of een geheel zelfstandig draaiend programma.

Eigen framework

Door gebruik te maken van de modernste technieken en programmeertalen, in combinatie met het bedrijfseigen Framework, slaagt Trustteam erin om in een kort tijdsbestek een compleet programma geheel naar uw eigen eisen en wensen te ontwikkelen.

Safety & Accident Manager

De ondersteuning van het preventiebeleid in een onderneming of organisatie brengt heel wat ondersteunend en administratief werk met zich mee. Safety en Accident Manager, een software pakket speciaal ontwikkeld voor preventieadviseurs, biedt een maatgerichte oplossing voor organisaties. Het pakket geeft een praktische hulp voor tal van preventieopdrachten.

Trustteam werkt ononderbroken verder aan de optimalisering van de bestaande producten en aan de support op de bestaande software. Dankzij eigen ontwikkelingen en talrijke partnerships kan Trustteam zijn Risk Management Software steeds verder uitbreiden.

Gebruiksvriendelijk

Safety & Accident Manager kent een transparante opbouw en een overzichtelijke structuur. Handige lijsten, duidelijke invulvelden, praktische functies, ... maken dat u snel en gemakkelijk uw weg vindt doorheen het programma. De grafische uitwerking zorgt voor een visuele steun in de rug.

Gebaseerd op de praktijk

Safety & Accident Manager wordt ontwikkeld voor en door praktijkmensen. Het pakket is niet alleen ontworpen door preventieadviseurs, het wordt ook voortdurend bijgestuurd en verbeterd op basis van suggesties van praktijkmensen en verzekeraars.

Geïntegreerd met bedrijfsinformatie

Safety & Accident Manager maakt het mogelijk om op een makkelijke manier bedrijfsinformatie te integreren. Het opnieuw inbrengen van personeels- of andere gegevens is niet nodig; gegevens uit bestaande databanken worden overgenomen in Safety & Accident Manager. Op die manier werken de verschillende diensten in bedrijven beter samen en is een makkelijke uitwisseling van gegevens mogelijk.

Duidelijke rapportering

Met Safety & Accident Manager maakt u in een handomdraai rapporten zoals maand- en jaarverslagen. Ook het globaal preventieplan is gemakkelijk aan te maken. Daarnaast is het mogelijk om verschillende lijsten, grafieken en tabellen op te stellen. Op die manier kan u te allen tijde rapporteren aan het management of comité PBW.

Aangepast aan de bedrijfsstructuren

Bedrijven en organisaties zitten soms complex in elkaar. Meerdere vestigingen, verschillende installaties, machines en werkposten en voor al deze onderdelen is het nodig om gegevens (geïntegreerd) te verwerken. Met Safety & Accident Manager vormt dit geen probleem. De meest ingewikkelde bedrijfsstructuren kunnen op een eenvoudige manier ingevoerd worden. Bovendien kunnen ook tijdelijke of mobiele werkplaatsen gedefinieerd worden.

Online toepassing

Safety & Accident Manager is in netwerkversie voorhanden. Hierdoor kunnen verschillende werknemers of verschillende diensten tegelijk en vanop eender welke locatie gebruik maken van het programma.

Up-to-date

De inhoud van Safety & Accident Manager wordt voortdurend geactualiseerd. Wijzigingen in de regelgeving worden onmiddellijk doorgevoerd. Zo bent u er zeker van dat uw organisatie in orde is met de meest recente wetgeving.

Rijk aan inhoud

Safety & Accident Manager wordt voortdurend uitgebouwd met inhoud. Het opnemen van bestaande risicoanalyses, wettelijke codes en risicoanalysemethodes zijn hiervan een mooi voorbeeld.

Beschikbaar in het Nederlands en het Frans

Safety & Accident Manager is beschikbaar in een Nederlandstalige en Franstalige versie. Dit maakt het eenvoudig indien uw organisatie in een tweetalige regio gevestigd is of in de twee regio ’s vestigingen heeft.

Health@Work, Software voor Diensten voor Preventie en Bescherming

Health@Work biedt een passend antwoord op de noden en behoeftes van interne en externe diensten voor preventie en bescherming op het werk. Vertrekkend vanuit de uitgebreide marktkennis, werden alle functionaliteiten gebundeld in één pakket zodat u niet heen en weer hoeft te navigeren tussen verschillende applicaties.

U wilt zich focussen op de kern van uw beroep: preventie en bescherming op het werk. En terecht! Een gebruiksvriendelijke software om naast het medische aspect en de risicobeheersing ook de planning, de rapportering en de facturatie te structureren, is daarom geen overbodige luxe. Health@Work is de ideale softwaretoepassing om u te ondersteunen in dit takenpakket. We zetten de voordelen van ons pakket even voor u op een rijtje:

  • Vergeet alle beslommeringen, u kunt zich voortaan focussen op de kernactviteiten van uw dienst: preventie en bescherming
  • Health@Work integreert alle nodige functionaliteiten voor administratie, planning, risicobeheer, medisch dossier, facturatie en rapportering.
  • Dankzij de gebruiksvriendelijkheid van de Windows-omgeving, kan elke gebruiker (van administratief bediende tot arbeidsgeneesheer) comfortabel werken.
  • Rekening houdend met uw specifieke situatie, kan de implementatie van Health@Work gefaseerd worden.
  • Het pakket ontstond uit een uitgebreide marktkennis en wordt continu aangepast, inspelend op de veranderende behoeftes.

Download de folder.
Voor meer informatie

Bezoek de website